So what is it that you want me to

Idag så vaknade jag av Daniels klocka, men orkade nästan inte ens säga hejdå. Somnade om, men var tvungen att kliva upp 45 minuter senare. Gjorde mig iordning och åkte in till skolan. På morgonen så hade vi en föreläsning. Det var nog den bästa föreläsningen jag varit på, alltså hur dom lät publiken vara med osv. Kanske inte om världens roligaste ämne, skogsindustri. Men den som skriver nu är Anders Borg och sitter i regeringen och jag gillade Forskningsteam Nord förslag. Haha, jaja, det var hyffsat kul iaf. Efter det så slängde vi i oss lunchen för att hinna göra något innan nationella i Engelska. Men jag och Jennifer hoppade över den för att det är bara en test, och vi känner att vi har mer att göra på temat. Fick en och en halv gjord satt vi är stolta! Efter det så gick vi till bussen, fick stå och vänta ett bra tag innan den kom, men på bussen så var det ipoden som gällde.

När man kom hem så läste man tidningen innan man körde ner till pappa för att sova där inatt. Åt mat och spelade 500, sedan var det teven som gällde. Såg på Ratatoullie. Den är härlig den filmen. Efter det så duschade man och då hände en liten sak, men det ska vi inte gå in på.. Men hade roligt för mig själv ett tag. Klantarsel! Aja, efter det så satte man sig här och gör inte så mkt..

I helgen ska jag vara med Daniel och se på hockey och melodifestivalen! Nice! :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image48
Nomakeup! :O
Jag älskar dig Daniel Nyström, även om du är envis ibland ♥

Kommentarer
Postat av: jennifer

VI ÄR BÄST :D

2008-03-15 @ 12:46:31
URL: http://jenniferlindh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0