Standing outside of heaven waiting for god to come and get me

Vaknade runt 11, men jag låg kvar till runt 12. Väckte då loverboi och då gick vi ner och fikade. Efter det så såg vi lite på teven och sedan så gick vi upp en stund i think. Sedan så gick jag och läste lite granna. Nu sitter man här, och ikväll så vet jag inte vad jag ska göra. Ska jag till mamma eller ska jag vara kvar hos pappa? Ska jag kolla på Top Model reprisen? Ska jag se Criminal Minds? Ja! Love that show! :D Aja, men nu ska jag gå och göra något nyttigare kanske typ.. Ja vem vet? Haha. Nej, kanske kommer med en uppdatering ikväll om jag orkar.

Det här var ett värdelöst inlägg!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image52
J´taime ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0