Tell me how I'm supposed to breathe with no air

Idag så vaknade jag klockan kvart i sju, som vanligt. Meeen jag kunde ju dra mig till halv 8. Så jag klev upp och tog en snabbdusch. Efter det så fikade jag, med en kåt katt springades runt benen. Maha, efter det så gjort jag mig iordning och sedan gick jag o mamma ut för o vänta på pappa. Efter det så kom jag till skolan, där Lovisa satt och försökte skriva analys, men det gick inte så bra. Sedan smet jag och Jennifer in i our secret room. Haha, nej men i datasalen, som vi nu betraktar som vår egen. Vi började lite smått med att skriva våra egna analyser på Temat. Blev klar på ungefär en och en halv timme, så då så tänkte jag att jag skriver lite blogg. Efter detta så är det lunch som gäller. Senare idag är det inte så mycket, mest bara ta det lugnt och kanske soova lite! 

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image61
why do we do the things that we do? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0