The innocent can never last

Idag så vaknade jag av klockan kcart i 7, men jag snooozade fram till halv 8. Klev upp och gjorde mig iordning. Sedan så kom pappa och hämtade mig och mamma. Åkte till sjukhuset där vi släppte av pappa och marcus. Efter det så skjutsade mamma mig till skolan. Kom dit och mötte Lovisa. Gjorde inte så mkt. Mötte Jennifer och gick bort för sista mötet. Aja, efter det så blev det inte så mycket. Pluggade lite granna inför det kommande psykolgiprovet. Gjorde det, vilket var betydligt svårare än vad jag trodde det skulle vara. Efter det så gick jag och Jennifer och käkade. Kan bara säga att jag aldrig haft så roligt på en lunch någon gång, skrattade så tårarna sprutade. - Man slänger inte godis i matsalen! HAHAHA. Aja, efter det så drog jag och Jennifer därifrån. Men när vi väntade på bussen sååå fick vi väääänta väldigt länge. Bussen var hela en kvart försenad. Trodde inte jag skulle hinna med min tandläkartid. Men kom dit 2 minuter i halv, alltså hela 20 minuter försenad. Skyller på RYCKET!! Aja, efter det så gick jag ner på stan ett tag, gick omkring och strosade :) Sedan kom mamma och hämtade mig, och vi åkte till Nacksta för att hämta pappa och Marcus. Fick även testa på att skjuta. Svårt, men ganska kul!. Aja, sedan skulle vi hem, men gjorde stopp vid sjukhuset och sedan på Citygross innan vi kom hem. Städade innan jag åkte ner till pappa för att äta mat. Spelade lite kort, Förlorade stort! Sedan sitter man här. Skriver mer sen, om mitt åh så intressanta liv! NOT!

Ska köra till Nacksta imorgon, vilket är igenom stan!!!!!!!!!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image64
Älskar dig Daniel Nyström ♥


Kommentarer
Postat av: Danne

Älskar Dig Med :)

2008-03-20 @ 20:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0