With these broken wings I?m fallin?

När jag vaknade halv 8 imorse så var jag vääldigt trött, så jag somnade om en halvtimme till, då Daniels mamma väckte mig. Då var det bara att skynda sig att fika och göra sig iordning. Åkte med bussen till skolan då man mötte SötJennifer på bussen. Efter det så hade vi en föreläsning om entrerenörskap. Jaja, det var ganska tråkigt. Efter det så var det bara plugg som gällde för slanten. Vi blev klar med hela tvåan och det är bra gjort tycker jag. Efter skolan så åkte jag hem.

När jag kom hem så fick jag reda på att pappa skulle gå på folkan o se matchen, så jag henkade på. Ringde då Daniel så han kom också och skulle titta. Men före det så åkte vi först till Lidl för mamma skulle ha nåt och sedan till mormor. Fikade lite granna där och lånade lite filmer, Dirty Dancing 2! Aja, efter det så åkte vi hem. Bytte om och sedan så bar det iväg. Det var en väldigt bra match, och andra perioden var så bra att jag somnade. Haha, nej men det var en bra match, men jag var såå trött. aja, efter det så var det hem och slänga av sig kläderna och gå och lägga sig. Somnade sött på en gång. Daniel sov ju med mej :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image46
2-5, nice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0