you make me feel so god damn small

uppdatering;

efter lunchen så gjorde vi inte så mycket, försökte fixa en klocka till bloggen, men fick inte till det. någon som vet hur man gör? (a) Sedan så hade vi inte så mycket att göra, så jag och Jennifer bestämde oss för att smyga iväg tidigare. Satte mig på en buss vid 1, och var hemma halv 2. Satte mig vid teven och såg att det var konståkning på teven. Tycker att det är kul att kolla på faktiskt. Men iaf, så kollade jag, och jag kände att jag sjunk längre och längre ner i soffan. Innan jag visste ordet var så somnade jag. Sov hela 1 ½ halv timme. Det var vääldigt skönt kan jag säga. Efter det så kom mamma och pappa, samt Marcus hem. Pratade lite innan Marcus och pappa åkte hem så åt jag mat. Efter det så gjorde jag inte så mycket, innan pappa kom och hämtade mig runt 6. Hade ju bestämt en dejt med han och vi körde. Eller jag körde. Till Lidl och tillbaka. Och genom Timrå! Det gick otroligt bra faktiskt, bara lite fort igenom rondellerna. Men iaf, kom hem runt 7, och då så satte man igång datorn, men funkade den? Nej, internet sladden satt löst och innan man fattade det. Aja, fick igång det iaf, och nu sitter jag här. Väntar på Greys Anatomy som ska börja. Sedan kanske man måste plugga liiite psykologi! haha, har inte ens öppnat boken. Aja, men nu har jag bättre saker för mig. Aufwidersehn!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image62
här har ni en bild på er två! Så klaga inte! jag älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0