But that?s alright, I finally see the light

Imorse så vaknade jag av att pappa slog en signal. Gick ner och såg att han var hemma. :) När jag klev upp så insåg jag att jag hade träningsvärk, och det var vääldigt skönt. Mage, armar, axlar och lite rumpa. Fikade väldigt nyttigt imorse också, proud! :D Gjorde mig iordning osv och åkte med pappa till skolan. Lämnade av lite brev hos mamma före och slängde papper.

Kom till skolan och skulle plugga lite samhälle till dagens lektion, men självklart så låg den i Jennifers skåp. Så då blev det inte något med det, utan jag lyssnade på musik och spelade tetris. Nu sitter jag på samhällen och ska snart ha handledarsamtal med Jennifer.

Idag vet jag inte vad jag ska göra.. Ut o gå iaf, för det gjorde jag inte imorse.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0