But you don't make no sense at all

Idag så trodde jag att det skulle bli en helvetisk dag, men så blev det inte. Efter den tråkiga geografi lektionen, så slutade vi. Vi hade alltså ingen dubbeltimme i engelska! YES!

Åkte då hem tidigare och gick hem. Satte mig ner och skrev klart hela italienskan! Känner mig väldigt stolt faktiskt. När jag blev klar så kom pappa hem, och då hjälpte jag till med maten osv. Efter det så fick jag skjuts upp o panta flaskor. Hehe, pengaaar! Nåja, gick till moder en stund och hälsade på, och efter det så åkte vi ner till båthamnen och kikade på båten. Den blir såå fin.

Kom hem och då var det Ugly Betty och Desperate Housewives. Fyfan vad bra DH var idag! Åhh, grät nästan på slutet.

Nej, nu ska jag prata med Lovisa!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0