god, why?

Jag kan inte beskriva med ord, vad du betyder för mig <3

Igår så var en j*vligt jobbig dag. Men tack vare lite stöd, så gick det lite lättare.

Imorse så vaknade jag och jag orkade inte gå i skolan. Jag orkar helt enkelt inte, så förlåt Lovisa för att jag svek dig idag. Vaknade klockan 11 och läste ut boken. Klev upp vid 12 och satte mig och fikade. Sedan satte man sig här, måste göra samhällen, men vill inte. Jag vill inte, det jag vill, det är att allt ska bli bra igen. Tänk om man vore 10, och allting var så bra. Man var lycklig, oskyldig och glad. Vad är man nu? Deppig, stressad, sårad..

Fuck all this shit and just take me somewhere where it is safe.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0