Hur kan det vara så svårt när det är så lätt

Igår kväll var väldigt rolig, som det alltid är när han är hemma hos oss. Skrattade, spelade kort och höll på. Skiitkul, missade tom DH för det! :D

Nåja, imorse så vaknade jag klockan nånting, klev upp och insåg awtt jag hade försovit mig lite. Men jag skyndade mig in duschen och sedan så fikade och läste lite i samhällen. Åkte med bussen till skolan och hade psykologi, där vi faktiskt pluggade hela lektionen. Nice.

Efter det så hade vi lunch, där vi fick sällskap av Madde och Belle. Det var trevligt, pratade om pinsamma fjällenminnen osv. Efter det så var det bara att sätta sig ner med naturen och börja. Det gick jävligt segt, men hann bli halvklar iaf. Sedan så hade vi ju den riktiga naturtimmen, som jag nu sitter på. Ska börja med labbrapporten då jag nu har skrivit klart om fett.

Senare, Jennifer och mer plugg. Tack och lov att det är bra sällskap dådå :)

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0