I should side, left on the side walk of my lonely life

Vaknade av att klockan ringde, men stängde av den och vaknade inte förrän en timme senare. Klev upp, åt frukost och sedan så fixade iordning osv. Skulle stå i kiosken på Victors hemmamatch, vad gör man inte för sin fader? :P

Kom upp och donade lite granna för att få ordning på allt. Fick ta hand om pengarana! Mohahhahah, nejdå ingen fara ;) Sedan så stod man o sålde, det gick smidigt. De vann matchen också, och det var väldigt kul för Victor gjorde ett assist. Stolt syrra ^^ Efter matchen så var det bara att städa upp, oså. Efter det så åkte vi ner till mamma, var där en stund och kikade på Melissa, som fortfarande är rolig. Därefter fick jag köra hem! Gick bra..

Kom hem så städade vi. Det var jobbigt, men jag städade bort allting onödigt i mitt rum. Städade även ur minnen, som kändes skönt. Dammsugade och plockade rent vid datorn som var ett måste. Dock så är det inte jag som gör det, men vem får plocka? Moi! Aja, efter det så var det mat. Det var väldigt gott. Men efter det var jag trött och lade mig i soffan, men då fick jag övningsköra upp till ICA, så då blev jag pigg igen! Det gick alldeles kanon!

Handlade och påvägen tillbaka så säger pappa;
P - Börjar det kännas vant att köra nu?
J - Ja, lite grann, varför undrar du?
P - Nej, jag börjar slappna av nu. Pulsen ligger bara på 180 nu!

Haha, skrattade åt det. Men två sekunder senare så gled jag av bromsen, så det blev en liten tvärbroms. Så han ska nog inte släppa taget helt. Nåja, kom hem säkert iaf, och lade mig vid teven ett tag. Nu sitter man här igen och ska egentligen plugga på italienska, men det gör jag lite senare! maha, i´m bad!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0