I'm down on two bended knees

Igår så blev det en intensiv dag. Började med att jag vaknade hos pappa och åt frukost med han. Efter det så gick jag med han upp till mamma. Fixade mej och sådär innan jag körde till skolan. Det gick bra och det blev bara en miss och det var en liten en :) Sedan så hade vi en lektion innan vi skulle åka på Lokalhistoria med historia B. Vi var ute på åstön, lögdö bruk och vivstavarv. Men den sista var defenitivt den sämsta av alla. Det var sådär, lite småroligt att kommentera alla småfjortisar som fortfarande går armkrok :O

Efter det så gick jag och Jennifer hem till henne för en studynight. Det slutade med att vi delade på en pizza på kebab house och bakade en kladdkaka. Dock så fick Jennifer mycket gjort, och hon hjälpte mig med min fakta. Men jag har ju som sagt lite extra tid på mig. Efter det så blev klockan så mycket att jag bestämde mig för att sova där. Då blev det kladdkaka och Eurovisionsschalger. Det var väl sådär, men vi såg inte vilka som gick vidare, utan gick ner och började skriva på Jennifers analys. Klockan 1 inatt så var den klar. Då bestämde vi oss för att det räckte för idag och gick och lade oss. Men självklart så pratade vi ett tag innan vi somnade.

Imorse så vaknade jag av att Jennifer puttade på mig och sa att klockan var 10 i 7. NEJ, var min första tanke. Men det var bara att masa sig upp och gå och duscha. Efter det var det fika och lite småfixing innan vi gick till bussen. Vi gick till skolan där vi hade geografi som första lektion. Fick då reda på att jag kommer få VG i slutbetyg och inte behöver göra provet. Så himla skönt! Så då kan jag göra geografiprovet nästa vecka. På geografin tränade vi på stenar och mineraler hela lektionen.

På historia, som vi har nu, så fick vi tillbaka reslutatet på frågegrejen  vi hade igår på vår lilla utflykt. Vi kom tvåa, unbeliveble. Men nu sitter vi och håller på med samhällen, eller jag sitter och skriver blogg. Nåja, kanske ska hjälpa mina arma kamrater som har inlämning idag :) Men allt för dom :) Puss

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0