In your deepest despare

Det blev så att jag åkte buss hem, men det gick bra. Kom hem och åt middag, mamma gjorde även oss sällskap. Efter det så gick jag och Victor och pantade. Köpte en glass för pengarna, Twister! :D Mums vad god den var. Kom hem och satte mig lite vid datorn. Gick sedan ut och kollade rabatterna och rensade lite innan jag gick in och kollade på Gossip Girl och Desperate Housewives. Gick och lade mig vid halv 12.

Vaknade av klockan och jag trodde det var ett skämt. Men pallra mig upp och gick till tandläkaren 0730! Nåja, kom dit och hon började hålla på i munnen. När hon var klar såg det ut som jag hade varit i slagsmål, blod hela jävla käften. Hon sa att jag hade inflammerat tandkött, men hon stack ju mg fler gånger. Nåja, kom hem till mamma där jag tog en tupplur till 10 ungefär. klädde på mig och åkte iväg till Timrå, för mamma skulle handla. Fick även reda på att jag ska bo hos mamma idag också, så då vet ni vart jag är. När vi kom hem så köpte vi en mjukglass. Mums! Sedan gick jag och lade mig igen. Var så trött. Sov två timmar, innan vi åkte ner och packade kläder hos pappa. Kom hem och började med maten. Åt för en stund sedan och ska plugga nu. Men det går faktiskt bra, för jag sitter ute på altanen, men solen emot mig och datorn i famnen. Kan inte bli skönare!

Nåja, ikväll blir det plugg och Greys! Puss

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0