Jag drar mig sakta undan och solen följer med

Imorse så vaknade jag av att klockan ringde. Snoozade ett tag innan jag klev upp och duschade. Fikade också nyttigt idag! :D När jag ställde undan efter mej så kom Lovisa ner. Då fixade jag iordning mej och vi gick till bussen.

Det var nästan ingen på bussen, men vad hade man förväntat sig. Kom till skolan, hade den enda lektionen, psykologi. Flummade lite osv. Efter det så gick vi till bussen. Skulle in till stan, för jag är så snäll att följa med ^^

Vi kom in och gick och åt på donken på en gång. Åt chicken mcnuggets. Åhh så gott det var. Ja, hade ju även liten diskussion på telefonen, men det är mitt liv och det rör inte dej. Men efter det så fixade vi Lovisas ärenden och sedan blev det fönstershopping ! Åhh, hittade två klänningar jag ska skaffa om 13 dagar, då jag får pengar. En på vero moda och en på Gina. Ska även då köpa en axelbandlös bh som jag prövade också. Niiice. Nu har jag lite kläder i sommar.

Efter det så mötte jag Daniel och fick tillbaka min brors spel. Sprang sedan till bussen. Hoppade på den och hoppade av i Torsboda. Lodade lite på statoil och hjälpte till att lägga upp toapapper :) Hoppade på nästa buss som tog mig hem.

Nu sitter jag här innan jag ska göra mat. Det blir nog korvstroganoff och ris. Mums! :) Nej, skriver mer ikväll.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image78
Med er mår jag som bäst. Tack för att ni finns ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

hej! :) är du intresserad av en ny bloggdesign? du får självklart välja själv hur den ska se ut :) kolla min blogg under kategorin "bloggdesign" längst upp, eller mejla mig om du är intresserad!
ha en trevlig kväll :)

2008-05-07 @ 15:26:03
URL: http://juliaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0