jeoiafa

Nu ligger jag här i sängen, redo för att sova. 10 i 10 på en lördagkväll, jaja, men så är det ibland. Var förbi hos mormor och morfar-, det var mysigt. Pratade även lite med Santima. Hon är så rolig. Hon ville att morfar skulle hjälpa henne med cykeln. "Schälpa med schyckling (uttalas kyckling)" Det lät superroligt.

Efter det så har man kollat på matchen och det gick ju bra tillslut.  Nej nu ska jag nörda datorn och teven, som om jag inte gjort det förut :O

I wish sometimes i was stronger than i am.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: Förlåt

FÖRLÅT för allt jag har gjort och så :(

Men jag kommer aldrig sluta älska dig det här har varit mitt livs bästa förhålande :( du fatta inte hur himla underbar du är du är min ängel på jorden

2008-05-04 @ 12:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0