kafkafka

Åhh, last night. Den kvällen/natten vill jag helst glömma.

Jaja, jag vaknade iaf nångång runt halv 11-11. Såg då American Gangster som vi inte orkade se igår. Den var ganska konstig och inte superbra, men den gick att se. Den var dock jävligt lång-. Aja, när vi var klar så trodde vi att vi skulle åka till momor, men det blev lite senare dock. 

Då hjälpte jag mamma att hänga upp lite saker ute på balkongen och sedan lägga jord i lådorna. Sedan läste jag lite och storspelade lite Burnout! :)

Nej, nu ska vi åka till mormor. Skriver mer later!

I need to try to see things clearer.

/ ElinaAnnaErkaEvensson 


Kommentarer
Postat av: Din Danne

hej sötis vad var det för hemst med igår kväll/natt??
nått du vill berätta då kan du göra de på msn ;)

puss puss jag kommer aldrig sluta älska dig vad som en händer

2008-05-03 @ 16:06:10
Postat av: jennifer

Du fixar det gumman !

2008-05-03 @ 19:23:55
URL: http://jenniferlindh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0