Leave me bleeding on the floor

Igår så vaknade man och då var det bara att gå ner till båten, som låg i vattnet! :D Nice, efter det så åkte jag och pappa upp till huset. Fixade lite inför kvällen innan vi åt mat. Efter det så gick jag och pappa ner till båten där vi donade med luckan. Fixade ett fönster och ventlier. Det blir väldigt stiligt.

Efter det så gick jag upp till mamma för att göra mig iordning. Åt även lite mat, innan Camilla och mamma skjutsade in mig till Jennifer. Fick vänta lite innan hon kom, men det gör inget. Var hos henne, spelade lite kort, fixade oss det sista innan Issa och Amanda hämtade oss. Åkte in till stan där festen var, men den var som den var, så vi åkte ganska fort. Cruisade runt på stan och gick på Max för att gå på toa. Då kommer det en äckelgubbe ut ur ena toan, och han hade spytt, vilket man kunde märka genom att hälften av kräkset satt kvar i skägget. Efter det så blev det lite mer cruising innan vi åt på Max. Amanda skjutsade hem mig efter det. Det var jävligt skönt att komma ut och inte tänka så jävla mycket. Även fast det inte blev som planerat så var jag glad att jag fick följa med :) Tack babes!

Efter det så blev det lite som det blev. Blev förbannad, gick ner till pappa, sminkade av mig och gick och lade mig.

Vaknade imorse vi 11 kanske. Fikade med familjen, innan vi åkte upp till mamma. Blev ännu mer besviken där, men iaf så åkte vi till mormor. Det var mysigt. Fikade osv. Efter det så åkte vi till Birsta för Marcus behövde nya byxor. Därefter så åkte vi hem. Började med maten och satt ute en stund. Sedan åt vi grillat ute på altanen för första gången. Det var riktigt goottt! Satt lite mer i solen innan man gick in. Väntade lite mer oväntade överraskningar, men ja. Körde lite ikväll också. Det gick bra bra! :) Nej, men sen blev det kortspel med familjen och lite film innan man satte sig här.

Du vet att jag kommer att sakna dig. Men det är bara för ditt eget bästa. Jag älskar dig, vännen ♥

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0