Making the most of what we got before it ends

Imorse så vaknade jag av att pappa ropade på mig. Gick ner, gjorde inte så mkt, innan du åkte. Fick en kram också. Efter det så fikade jag och gjorde mig iordning för att gå till bussen.

Fick vänta ett tag på bussen, men det gick bra. Hade gympa, gick ut o gick med Jennifer. Det gick bra. Pratade drömma. Btw, Jennifer, han heter Cristiano Ronaldo! :D Nåja, efter det så gick Jennifer och bytte om innan jag, Jennifer och Madde gick och åt. Belle kom även senare. Hade samhälle och sedan italienska. Gjorde en utvärdering innan vi höll på med nån text. Gick lite tidigare för att åka med pappa hem :)

Kom hem, såg lite på teven innan det var mat. Åt och nu sitter man här, ska göra samhällen nu. Skriver kanske hur det har gått sedan. Puss

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ni klarade er alldeles utmärkt utan mej;) hehe

2008-05-26 @ 18:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0