My true colour's gone like a picture nobody sees

När jag vaknade imorse, hade jag ingen aning om jag hade försovit mig eller inte, då mobilen inte var på. Men klockan var säkert 5. Men pappa väckte mig och jag sov till ungefär halv 8. Klädde då på mig och tog en lite prommis.

Gick upp för mördarbacken två gånger, men ville inte slita ut mig helt, då jag har gympa senare. Så gick in, duschade, fikade osv. Gick sedan upp till mamma runt 9 och fick skjuts med henne halv 10. Kom till gympasalen men bestämde mig för att ta en prommis igen. Ville inte gå elljusspåret, utan gick mot Timrå.

När man är vi Hälsostudion så möttes jag av Jennifer, somrig och fräsch i sina glasögon och en gul tröja :) Fick p sällskap av henne tillbaka. Pratade osv. Mkt trevligt. Kom tillbaka och hade gympa. Körde styrke med medicinboll. Riktigt riktigt jobbigt var det, men underbart skönt efteråt. Då gick man och dushcade och bytte sedan om. Vi var dock otroligt sen idag, men det gör inget. Åt sedan mat och sitter nu på samhällen, med 4 minuter kvar på batterit.

Nej ska kila nu. CIAO!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: jennifer

we goo giiirl :D

2008-05-05 @ 16:27:59
URL: http://jenniferlindh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0