Nobody there will ever see your eyes

Vaknade imorse av att jag stängde av mobilen. Tänkte att varför har jag den på, pappa väcker ju mig snart! Sen insåg jag att det inte var Söndag, det var Måndag! Åhh, jag dog en smula inombords då, så då var det bara att pallra sig upp. Hade verkligen ingen ork imorse. Men Lovisa kom efter ett tag och gjorde mig sällskap.

Gick till bussen osv. Kom till gympan och gick då med girlsen. Pratade osv. Mysigt! Efter det så duschade vi och pratade om hur äckligt det är med folk som inte duschar. Inga namn!?! Nåja, gick till skolan för ännu en god måltid med korv och mos :S

Efter det var det samhälle då vi kollade på en tråkig film, dock så hade vi ett litet brott där när vi brandlarmet gick. Kul att man hörde det in i skrivsalen :O Nåja, såg klart det, och sedan var det italienska. Hade provet, och det gick sådär, hade kunnat gå bättre. Men fick VG+ på det iaf. Är hyffsat nöjd. Nåja, såg även filmen V för Vandetta, vilket är en bra film, men jag åkte hem lite tidigare. Åkte till mamma, där inget gick som det ska. Är verkligen besviken..

Åhh, allt bara försvann som jag hade skrivit! Men efter det så var det ut o gå, prat och dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0