Now I regret my decision

Igår så vaknade jag av att klockan ringde. Klev upp och gjorde mig iordning innan jag och mamma åkte ner och hämtade upp Marcus. Åkte in till stan och lämnade av han innan mamma skjutsade mig till skolan. På skolan så var det samhälle, genomgång, men jag orkade inte skriva. Efter det så var det lunch.

Efter lunch så var det geografi och engelska. Har fått en ny lärare i engelska. Hon var faktiskt helt okej, och vi gjorde vårat muntliga nationella. Det gick ganska bra tror jag, förutom att jag blandade in lite svenska ord, men det är sånt som händer. Efter det så åkte jag hem, fick en del papper av mamma som jag läste. Fick även ett litet tillskott i ekonomin. 

Sedan så var det datorn och teven fram till sängdags vid 10. Somnade dock inte förrän vid 12-1 nångång.

Imorse så vaknada jag av klockan och klev upp. Gjorde mig iordning osv och gick till bussen. Busseresan idag gick segt och var otroligt tråkig. Nej, men kom till skolan och hade psykologi. Gjorde klart frågorna och började diskutera frågorna. Det gick nog ganska bra. Men efter det var det lunch och det var faktiskt hyffsad mat för en gångs skull. Nu sitter man här på håltimmen och har egentligen 100 000 tals saker att göra. Men för tillfället så känns energin inte på topp.

Nåja, idag blir det birsta med mamma och Victor. Ska iaf köpa två klänningar om dom finns kvar, en kofta och ett linne! :) ´Jennifer möter mig därinne också, så hon slipper gå själv :)

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0