One kiss alone won't do it to me

Vaknade imorse och självklart s¨å snoozade jag lite grann innan jag klev uppå. Fikade och gjord emig iordning, slängde på mig mjukisbyxorna, för energin är inte på topp idag. Hann även kolla lite på teven innan jag gick till bussen.

Kom upp till busshållsplatsen och pratade lite med girlsen. Klev på och åkte den ack så tråkiga bussvägen till skolan. Kom till skolan och hade äckelsvenska. Så tråkigt att prata om barndomen och olika uppfostringsmetoder. Åhhh. Men tack och lov fick vi sluta lite tidigare. Åt lunch, som var ganska äckligt och starkt, men åt lite grann iaf.

Har nu rast fram till nästa lektion och skrev då även ut italienskan, så nu är det bara plugga till provet på måndag. Nu har man bara historia och geografi kvar innan man får sluta för idag. Vi hörs! CIAO!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack baby ;D Du får se till att fixa Thailandsresan nu!

2008-05-08 @ 12:27:18
URL: http://jenniferlindh.bloggagratis.se
Postat av: jennifer

Lätt baby, MVG barn :)

2008-05-08 @ 18:28:25
URL: http://jenniferlindh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0