Ordagrant verklig ondska finns

Nej nu har jag rätt till en liten bloggpaus. Jag är klar med faktan och nu ska jag börja på analys och slutsatser, vilket jag tror kommer gå fortare, då jag är bättre på den delen :)

Nåja, imorse så vaknade jag av att Lovisa ringde. Klockan var då 20 över 9, bussen gick 10. Fan också, tänkte jag, men jag tog det sansat och på 4 minuter så var jag klar. Det är nytt rekord, och jag är stolt att jag klarade det. Men iaf, så åkte jag bussen med Lovisa, det var ju nästan en vecka jag träffade henne, men det var nice. Kom till skolan och fick reda på att jag ligger på VG i svenska B. Bryr mig inte så mycket i det ämnet så det gjorde inget. Såg även fortsättningen på populärmusik från Vittula. Den är fortfarande hemsk.

Efter det så var det lunch och sedan historia. Skev ena genomgången till gruppen och det blev 4 sidor. Det blir bra. Efter det så var det geografi och vi gjorde inte så mycket. Tog ut mig sticka som jag hade i handen, det var skönt att få bort den.

Efter det så slutade vi och gick till bussen, pratade osv, tills jag klev av och gick till mamma. Skickade över samhällen innan jag gick hem till pappa. Åt mat och sedan satte man sig här, och skrev, skrev och skrev. Nu 4 timmar senare så sitter man här, med ungefär hälften kvar, men är ändå nöjd över sin prestation. Nu blir det att snabbt skriva klart analysen och göra resten imorgon på skolan. För jag måste plugga geografi också, som jag har prov på imorgon. Men jag behöver bara klara det så har jag VG i slutbetyg, Nice. Nej nu måste jag skriva klart. Puss

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0