Paintin' the clouds love, with your sunshine

Efter vår långa håltimme så hade vi natur. Hade en genomgång och sedan så hade vi en massa frågor som vi skulle svara på, så vi satte oss i en cell och gjorde det. Satt nästan hela dubbeltimmen med dem. Försäkte göra ett bra jobb, för om jag får VG på dessa arbeten, så får jag VG i slutbetyg, om inte, får jag göra ett prov nästa onsdag.

Efter skolan så hämtade mamma upp mig vid skolan. Åkte då in till Timrå där Victor klippte sig, det blev kort med lite längre upptill, så han kan styla! Det var även jag som valde frisyr, så det är bra det. Efter det så åkte vi vidare till Birsta. Var väldigt hungrig, så vi åt på donken det första vi gjorde. Mötte upp Jennifer då också, som annars skulle ha fått vandra själv på Birsta :O Efter det blev det speedshopping utan dess like. Visste redan vad jag skulle ha, så det gick bra. Det blev tillslut; ett par gråa shorts från HM, en klänning från VeroModa, en klänning från Gina, en kofta från Lindex och en axelbandlös BH från Lindex. Efter det så sprang vi omkring lite till innan Jennifer lämnade oss och vi fortsatte.


Lämnade Victor på Cyberia och vi sprang i på ÖB för att köpa nån glans till håret, men det var slut, så då gick vi till IKEA. Köpte lite småsaker där köpte sedan en mjukglass. Efter det så strosade vi lite innan vi hämtade Victor. Självklart ville han ha en glass, så då blev det springa in igen. Träffade så Sebastian, skitkul! Det var längesen vi sågs, men hann dock inte prata, utan var tvungen att kila. Åkte hem, slängde in grejerna och sedan åka ner till båten. Den blir verkligen superfin. Sedan upp till pappa för att plugga, men har itne kommit så långt. Men ska ta tag i det nu, när jag har skrivit detta lååånga inlägg. Men ja.


Ikväll blir det plugg och Greys innan jag sticker upp till mamma igen. CIAO!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0