Pull me down I'm stuck in the clouds

Åhh, kan inte hålla mig ifrån bloggen. Har fått en skrivmani nu tror jag. Om några veckor kommer jag att vara less på allt som har med dator att göra, för det är så himla mycket i skolan nu.

De närmsta veckorna fram till sommarlovet har vi;

¤ Läxa i geografi till nästa vecka. Sedan prov v. 21
¤ Inlämningar i natukunskap. Minst två elr flera.
¤ Engelska redovisning om engelsk film nästa vecka. Har inte ens börjat :|
¤ Psykologi prov den 23 maj
¤ Samhälls vetenskaplig rapport om Vietnamkriget v.21
¤ Grupparbete i samhälle/ historia + en stor skrivning sista veckan.

Sedan har jag säkert glömt någonting nu. Åhh, det är jobbigt. Jag jag har inte börjat med något än. Det går apa att hitta motivation nu. Nååja, jag jobbar bäst under press. :)

Inte nog med det så börjar jag jobba direkt efter skolan slutar så det blir ingen semester här inte. Men behöver verkligen pengar för att genomföra mitt projektarbete. Har jag berättat om det ? Jag ska iaf åka som volontär till Singburi, Thailand, där jag ska spendera två veckor på ett barnhem. Ska då försöka att fotografer så mycket runtomkring det och sedan göra ett fotokollage och en stor rapport runt det. Det kommer bli så himla skoj. Hoppas bara det godkänns av skolan!

Nej, nu kanske man ska ta o läsa lite innan man går och lägger sig och sover. Börjar bli trött, och ingen rolig dök in på msn heller för den delen ;) Nej, vi hörs och syns imorgon babes!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0