So all you can do is live your life right now

Imorse så låg jag och vred och vände på mig i säkert en timme innan klockan ringde. Men jag vägrade kliva upp, för jag tänker inte slösa bort sovmorgonar. Klev upp, gjorde mig iordning och sedan gick jag till bussen. Det är riktigt fint väder idag och finare kommer det att bli! :D

Pratade lite med Jennifer och Julia på bussen, innan man försvann in i musiken. Nåja, kom till skolan, hade genomgång på samhällen. Skrev som en jävla dåre. Efter det så började vi jämföringen osv. Var seadn fisk, men tack vare filsåsen så går det bara bra. Geografi var nästa lektion. Tränade på stenar, och jag tror dom sitter nu. Känns skönt. Sedan har vi egentligen dubbeltimme i engelska nu, men vi fick sluta tidigare för att jag har gjort nationella muntliga. På mina nationella fick jag; VG- på hör och läs, VG+ på skriv, och VG på muntliga. Är ganska nöjd.

Nu sitter jag här på skolan och ska egentligen ta en buss hem, men jag orkar inte åka en 609 så jag väntar antingen på pappa eller på 611 som går halv. Nåja. Ikväll ska jag och pappa sätta på masten på båten. Sedan måste jag även pluggish. Vill inte, men jag måste för att annars ´blir det inte bra. Nåja, nu ska man väl kanske kolla lite bloggar och hoppas på att pappa ringer :) Puss

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0