Stop staring through me like you know who I am

6 och en halvtimme, så länge satt jag vid datorn och skrev som en jävla tok på samhällen. Efter det så var det sängen på en gång.

Igår så vaknade jag och gick upp och duschade. Fixade iordning osv. innan jag tog alla böcker och började på till gamla OK. Fick skjuts av Lovisa, vilket satt perfeeekt denna morgon, då jag hade geografiprov på morgonen. Paniktränade lite innan, och jag kan säga att jag för första gången var nervös innan ett prov. Men gjorde det, och jag tyckte det var svårt, men jag fick reda på att jag klarade det, så min helg var räddad! Får VG i slutbetyg. Efter detta så satt jag med samhällen i två el. tre timmar innan den blev helt klar. Lämnade in den och resten av skoldagen är nästan som i ett töcken, för jag var sååå trött.

Men kom hem iaf och då runt 5 så åkte vi ut med båten för första gången! :D Såå skönt var det. Dock sågick det inte så fort, men iaf. Kom till GIsta där vi gick runt och kollade innan vi grillade brugerrs. Det var supergott. Efter det så blev det lite flum och lite fia med knuff, innan vi åkte hem vid 8. Kom hem och kikade på film resten av kvällen innnan man somnade runt 12.

Imorse så vakande jag halv 12 och det var så skönt. Typ första helgen på jävligt länge som jag inte har någon press att något ska in i skolan. Så jag sov länge och djupt. Klev upp, pratade lite med Lovisa. Sedan så läste man tidningen osv. innan man satte sig här. Pappa är påväg hem med lunch och senare så blir det första övernattningen i båten. Ska bli skoooj. Nåja, nu kan jag inte sitta här, måste packa, får inte glömma bikinin då det kommer bli stekhett imorgon. Ahh, ska glassa från båten imorgon! IHHHH!

Uppdaterar imorgon då.. Puss!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0