This changing of the weather brings a lack of hope

Igår var tråkigt faktiskt. Hade velat parta järnet, men det blev en lugn kväll med mor och far. Dock säger jag inte nej till det heller.

Imorse så vaknade jag säkert vid 6, som så många andra mornar, men jag somnar som tur om. Vaknade klockan halv 11 och klev upp. Gjorde inte så mkt, kollade på teven. fikade lite osv, och sedan kom mamma hem. Gjorde inte så mkt, innan Daniel skulle hem. Gick då på affären och köpte grejer till maten. Kom hem och gjorde lite mat. Kassler med ananas och ris! Så Himla gott. Åt sedan maten, pappa kom även upp :) Sedan plockade jag av ochdiskade också. Känner mig väldigt huslig idag. Sedan så blev det lite mer teve innan man hamnade här igen.

Har dåligt samvete, för att jag inte har varit ute o gått, ska inte göra det idag heller. Men imorgon då jälvar. Så om jag är inne på msn eller nåt, pusha mig ! Jag ska bli smal och hälsosam! Behöver bara lite stöd ibland (a)

Nej nu ska jag skriva svenskan så den är ur vägen. Jennifer, du är en stor förebild när det gäller att göra saker i tid. Bara så du vet ;)

Såg alladeles nyss att jag hade med mig med temaveckans arbete med mig hem. Jag läste igenom våra omdömen och jag ler så mycket. Det är för sådana omdömen som jag kämpar i skolan. Visst, det kanske inte är okej att skryta om sina betyg, men jag är så himla glad att jag fick ett sånt bra utlåtande. Det har större påverkan på mitt liv än ni kan ana. Nu blir det mer skryt, då jag skriver ut mitt eget utlåtande på min egen analys, men det gör jag bara för att det är dessa betyg, som rör samhället som jag brinner för. Det är därför jag är så glad för det här betyget, gladare än jag varit på något annat;

"Ifrågasätter, granskar kritiskt sina egna och andras värderingar. Insiktsfull. Visar att hon har en förmåga att se helhet och sätta in företeelser i ett större sammanhang. Argumenterar och analyserar, bl.a. olika maktstrukturer, på djupare plan. Uttrycker samtidigt en vilja att veta mer och förstå sig på hur mer komplexa saker uppstått och hänger samman med hur det ser ut i världen idag. Klart högre betyg."

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0