We left it all behind But please don't fade in tears

Idag så vaknade jag av att klockan ringde, men hade ställt en timme tidigt så jag snooozade länge. Klev upp och gjorde geografin och fikade. Fixade mig osv och gick till bussen. Pratade med Jennifer gumms och det var nice. När vi klev på bussen, frågade jag typ om det gick bra på italienska provet osv. Sedan när jag kom fram och tryckte började busschaffisen prata italienska med oss. Kollade förvånande och sa ; pratade ni inte italienska på skolan? Det var komiskt.

Kom till skolan och hade samhällen, där vi i gruppen gjorde klart de flesta orden. Sedan så var det mentor och sedan lunch. Efter det var det geografi, fick reda på vad man låg osv. VG på geografin och ett svagt VG på naturen. Men vtf, inte mina favorit ämnen ändå satt.

Efter det så var det att gå till bussen och den var ju knökfull. Men det gick bra. Även att en låt på Ipoden bara spelas 30 sekunder och sedan stängs av. Sjukt. Kom hem och fipplade lite med datorn innan den funkade. Men nu sitter man här. Ska göra samhällen ikväll, då jag ska åka till Jennifer och diskutera imorgon :) Ska även gå då! Kul med sällskap.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0