When you need someone the most

Dagen har väl förflutit på.. Har inte gjort så speciellt mycket. Suttit vid datorn, tittat på teven osv. Fick även ett halsband av mamma. Det var välfigt fint, och kommer pryda min hals nu. Vi middagstid kom Marcus och pappa. De berättade lite grann om hur det kommer bli, och det blir bra,

Sedan så åkte jag ner med pappa, skulle plugga var planen. Men vi åkte ner till båten, sedan bort till Micke och Marina och sedan hem. Satt och pratade och det var verkligen en skön känsla. Tror jag inte har varit med om det förut. Faktiskt en underbar känsla. Vi pratade länge och sedan tog vi en promenad. Gick hem till mamma, och jag pluggade inte nåt nej. Men vi får se hur det blir med det.

Nåja, hos mamma så har jag inte gjort nåt. Typ satte mig här och nu ska jag gå och lägga mig. Jag vet, klockan är inte ens 10, men jag ska sova. Behöver det. Men skola imorgon, vill inte! Vill inte, vill inte, vill inte. Men jag ska.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0