While those damn stars are shining down

Åhh, vad skönt.. Ikväll så har jag gått/ sprungit av mig lite grann. Gick jävligt fort och jävligt intesivt och sprang upp sista gången i mördarbacken. Var lite slut efter det, men körde även mage efter. Det gjorde så fruktansvärt ont, eftersom jag redan har träningsvärk sedan i måndags. Men jag puschade på. 45 sek x 3. Det räckte. Så otroligt skönt!

Efter det så duschade jag osv. Fikade även lite innan det var Greys . Det var faktiskt ett ganska bra avsnitt! Hihi! Och nu hamnade man här, framför datorn igen. Nej, kanske ska gå och lägga mig snart så jag orakar med morgondagen.

Imorgon blir det plugg, fotboll och Lovisa! Myys!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0