You'll never get the best of me

Efter maten så gick jag ut och solade ryggen i sådär en timme. Somnade lite grann, men det var skönt. Sedan gick man ner till pappa och tittade hur långt han hade kommit. Det kommer bli sååå snyggt!

Var där nere en timme kanske och gjorde han sällskap. Sedan så åkte vi hem och satt lite mer i solen innan jag fick övningsköra. Körde till gupple. Pappa fiskade lite innan jag körde vidare. Det gick väldigt bra idag. Tack och lov, efter denna katastrofala gång som det blev förra gången.

Efter det blev det lite kortspel innan körslaget. Såg det, och jag bara älskar den där andra låten som Cans gjorde! Får rysningar varje gång jag hör den. Han vann iaf.

Sedan hamnade man här igen. De andra gick ner till båten igen, men jag sitter nog här ett tag :) Hihi

Var väldigt somrigt klädd idag. Tubklänning och bikini!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

image79

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Lät som en fruktansvärt skön och solig dag hörre du;)

2008-05-11 @ 13:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0