081113- torsdag

Tänkte börja med nåt nytt som rubrik, då jag inte orkar komma på mer tråkiga rubriker (:

Har precis vaknat och har haft lite svårt att sova ikväll på grund av hostningen, jävla skithosta! Nåja, mamma ringde och väckte mig idag runt 11, och berättade att vårt projektarbete var i tidningen igen. Läs om det här!

Nu idag så är det småföretagande och matte C som hänger över mig likt ett åskmoln. Ish, jag vill inte, men jag måste och som förra gången, så när jag satt mig ner sista dagen så blev det 12 sidor. Vad ska vi förvänta oss idag? Kanske 2 :P Nej, nu är det back to homework! Skriver mer sen. Ses!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Memories, what would you do without them?

Kommentarer
Postat av: b

hihih tack igen :D jaaa, måste bara skaffa bil nu ;D

2008-11-13 @ 13:54:39
URL: http://belllew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0