081114- Birsta

Efter att jag lämnat skolan så ville jag åka in till birsta. Så då övertalade jag mor att skjutsa in mig! kom hem till henne och vi hämtade bilen. Tog med oss Marcus också (: När vi kom in så provade jag kjolen jag har sktat efter, tillslut så blev det inte att jag köpte den, utan köpte en klänning på Cubus istället. Vet inte riktigt än om jag gillar den, men den är snygg, men jag vet inte på mig. Vi får se :) Efter vi har cruisat omkring ett tag så åkte vi hem. Åt hemmagjord kebab innan vi såg på Narnia 2 som vi hyrt! Den var bra, tycker om såna filmer :$

När den var slut så började idol och det kollar jag på, idolnörd som jag är. hiih, vet inte vilket jag tycker är bäst, många är bra! :D I helgen så blir det jobb och plugg. Det är det som händer just nu, nu ska jag kika runt lite på nätet innan omröstningen är! Hur ser er helg ut?

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Don´t mind the clothes on the floor, men så ser den ut, klänningen
vad tycks, should i keep it?

Kommentarer
Postat av: jennifer

I LIIIKE!!!

2008-11-14 @ 22:11:46
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0