081114- Fredag

Igårkväll så såg jag inte på Criminal Minds bara för att brorsan skulle se på nån film. Daaamp, fast jag fick ju se Hells Kitchen (A) Gick och lade mig och hostade ett tag innan jag somnade.

Imorse så väckte far mig och jag gick ner och duscade innan jag fikade och gjorde mig iordning. Vädret idag är små iskristaller till snö, fast det har nu övergått till vanligt snöande. Nice, såhär 13 dagar innan födelsedagen! :D Idag så fick jag lite mer info på samhällen, sedan har jag skrivit ut min småföretagande och nu så är det snart religion. Snart slutar jag alltså, skööönt! :D

Kvällen blir luuugn, neeej nu måste jag kila! Hörs!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Mitt företags logga (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0