081115- Lördag

Godmorgon!

Jag gick och lade mig vid 12 igår och gudars vad skönt det var att lägga sig, vet inte varför, men kanske började i skolan lite för tidigt. Kroppen hängde liksom inte med. Nåja, läste lite innan jag tillslut somnade sött i min säng.

Imorse så hade jag ställt klockan på 11, för jag kan inte försova mig till jobbet idag inte. Börjar klockan 2 och får tackochlov skjuts in av mamma. Efter att jag har jobbat klart så vet jag inte vad som händer, vi får väl se :) Men jag skriver något ikväll blir det. Hörs hej!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: Moster Maria och Kusin Malte

Hej hej!

Ser att ni är i tidningen igen. Vad roligt! Hoppas att resan gick bra och att ni har mycket att skriva och berätta om nu. Malte vart så glad över att se bilden på dig. Kusin Lina säger han glatt =)

Kram från oss

2008-11-15 @ 16:08:24
Postat av: Elina

Japp vi är med igen :) Resan gick bra, du kan läsa om den i ett inlägg här på bloggen om du vill (: Åhh, jag saknar er allihopa, hoppas på en resa inom kort, för jag har alltid så kul hos er! Kram på er allihopa!

2008-11-15 @ 21:43:28
URL: http://justaddicted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0