081117- Prison Break

Sitter och kollar på Prison Break, eller nu är det reklam. Den serien är skiiitbra. Fast det tycker jag om många, och ja, jag är inte databeroende, jag är teve beroende. Herregud, jag ser nästan alla serier som går under veckorna. Prison Break, Desperate Houswives, Färjan, Greys Anatomy, Criminal Minds, Gossip Girl, One Tree Hill, Hells Kitchen osvosv. Om inte det vore nog så kollar jag alltid på dom här serierna som går om och om igen. Typ vänner, 2 and a half men, AFV osvosv. Det är kanske dags att göra något åt detta!

Nej, imorgon så blir det skola och sedan vet jag inte, förmodligen kanske jag kan plugga lite, och se på teve! :S Men aja, i veckan hade jag tänkt att jag ska börja träna, så man blir trimmad till nyår. Har kanske inte berättat så mycket om dessa planer, men jag och Lovisa ska bo i typ en ombyggd buss, som är som en husbil, som är på en camping typ mitt i Vemdalsskalet. Förmodligen så blir det två dagars skidåkning. Förhoppningsvis så har Lovisa körkort då (när? det vill jag veta) så då är det klart! WIHO, vad jag längtar, och nästan alla som ska upp dit också, vi kommer ha så jävla KUL!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0