081117- skola

Ja, för ett år sen. Ja, vad ska man säga?

Imorse så klev jag upp alldeles för tidigt, så när jag väl upptäckte mitt misstag så blev det sängen igen! Men sen så var det bara o kliva upp och sen fika, göra sig iordning och gå till bussen. På skolan hade vi foto. Vi knäppte lite porträtt i en lite ihopbakad studio. Det var roligt och det blev några riktigt fina kort! (: Efter det så blev det att framkalla och göra bilderna. Det gjorde vi fram tills att vi hade handledarmöte med Gühler. Det gick bra, hon överöste en med beröm, så projektis kommer att bli grrrreat!

Efter det så gjorde vi sista matten och jag tror ärligt att detta är mitt första IG! Det gick verkligen åt skogen. Fyfan vad det inte var rätt något av det vi gjorde. Nåja, lämnade in det och sedan så pluggade man lite matte. Var duktig var vi och gjorde hela 8 tal! Man kollade också intensivt på när Belle ritade, detaljerna var obeskrivliga ;) Sedan så tog man bussen hem och åt. Nu sitter man här och vet inte riktigt vad man ska göra. Har tråkigt redan nu! AHHH! Nåja, det kanske dyker upp nåt!

allt jag kan säga är! HAHA!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


old pic.

Kommentarer
Postat av: jennifer

2008-11-17 @ 19:12:33
Postat av: jennifer

Vårt arbete äger, restens suger :D

2008-11-17 @ 19:12:58
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0