081118- Tisdag

Hej, idag är det tisdag. Intressant.

Imorse så klev jag upp runt halv 8. Gjorde mig iordning på rekordtid så hade lite tid över i soffan. Sedan blev det bussen in till skolan och möttes av Jennifer on the way there. Nåja, hade småföretagande som första lektion. Vi ska utveckla vår företagsidé som vi har och göra det till en rapport. Nåja, hittills så låg jag på ett stadigt, vg+. Efter den lektionen var det lunch och sedan så var det religion. Vi färglade det sista och nu är det bara frågorna som saknas innan redovisningen på fredag. Det kommer bli bra. Efter den lektionen så var det dubbeltimme i samhälle, men orkade bara gå på en, så tog en tidigare buss hem.

Jennifer höll på göra en vurpa utanför skolan, och hon såg så rolig ut. Haha, det var dagens höjdpunkt. När jag klivit på bussen så blev det ipoden hela vägen hem. Väl hemma så lyckades jag somna i soffan, inte så svårt men ändå. Har precis ätit lite mat och ska nu plugga religion. Vi hörs väl nåt mer under kvällen. CIAO!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0