081119- onsdag

fyfan, fyfan för allt! Jag är såå less på allting. inte nog med att skolan går åt helvete nu, så går väl allt åt helvete, så det är väl lika bra att jag kryper ner under täcket och försvinner.



jaa, sådär jävla less var jag imorse. Fan för Olle, fan för matte. BLÄÄÄÄÄ! Nåja, efter lite förudmjukelse, så gick jag bort till busskuren och misshandlade den lite innan Jennifer kom. Stannade bara i 10 minuter innan vi åkte. Vi skulle till simhallen. Dock så efter mycket om och men så hamnade vi hemma hos mig i söråker. Vi åt på papegojan, det var bra, men det var inte så mycket. Sedan tog man bussen in till Jennifer runt 12. Därifrån så gick vi sen till simhallen. Vi simmade några längder, bubblade och badade lite bastu. Lite roligt var det när Jennifer tappade sitt behåband och jag fick dyka efter det. Haha, det var komiskt. Nåja, efter det så duschade man och gick till ICA där mamma stod. Åkte in till Birsta där vi handlade innan man kom hem. Har ätit lite och ska nu plugga religion.

Imorgon är det jobb som gäller! Fortfarande förbannad.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

lyckligt ovetande om hur livet kommer se ut. bajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0