081120- Torsdag

Hejsan!

Här sitter jag själv i bbilioteket och vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag kan ju göra religionen eller matten, men alltså just nu behöver jag lite inspiration. Så religionen ska jag göra hos Jennifer, om jag får för henne of course. Idag så har jag varit själv praktiskt taget hela tiden. Jennifer är sicko, Belle och Madde har en annan lektion och Lovisa käkar. Ojoj, ensamheten slår till (:

Nej men jag har gjort klart frågorna i religionen och sedan har jag skrivit ut lite grejer dit, hoppas det godkänns bara av girlsen. Har med mig spelpjäser och tärning också. Hoppas på en riktig tmatch senare. Nåja, nu ska jag kanske ta och dra mig tillbaka.

Efter skolan så ska jag till Jennifer och därefter jobba. Pengaaaar!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0