081122- 1 år med bloggen

Ja, idag fyller bloggen 1 år. Grattis till den. Den har varit med om mycket, pojkvän, svartsjuka, massor inom familjen, glada nyheter, sorgliga nyheter osvosv. Så tack bloggen att jag får ventliera mina känslor här!

Idag klev jag upp runt 12. Har träningsvärk i magen, men inte så mycket nån annanstans, tråkigt. Nåja, när jag vaknade var jag suuupertorr om munnen. Jag fattar inte varför, är fortfarande torr. Nåja, jag har inte gjort så mycket idag. Eller jo, jag har färgat mammas hår. Men annars så, plockade ihop lite på rummet nyss. Yay, det var längesen man städade på rummet. Ikväll så blir det bara mys hemma, men är såå avundsjuk på alla som ska ut ikväll. Ahhh, men nästa helg, då jävlar! :)

Nej, nu vet jag inte alls vad jag ska skriva. Kanske ska ta och sätta igång lite med matten. Vi hörs senare!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0