081123- Hancock

jao, sen jag skrev sist så har jag åkt ner till pappa. Jag skulle ut och övningsköra, men det blev inte så mycket av den varan. Såg på oth och gg, innan vi åkte och hyrde en film. Det blev hancock. Den var hyffsat bra, hyffsat rolig. Nåja, nu är det snart sängen eftersom jag måste kliva upp extra tidigt för att jag bor hos pappa. Det bli ju så, och sen så måste jag duscha så då blir det några minuter till, och sen så är det snöstorm, så då blir det några fler minuter. ojoj. Det blir tidigt mina vänner.

Veckan så är det ett omprov, seminarium, plugg, jobb, simning och styrke som gäller. plus min FÖDELSEDAG plus KROOOGEN! yaaaa, det blir skojigt. Någon som hänger på? :P Måste även in till stan och köpa lite småsaker, någon som vill göra mig sällskap då. Vem som helst? (: Haha, nej, nu måste jag soova.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


bra låååt! bra film också (i)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0