081123- Söndag

GRATTIS MAMMA 38 ÅR! ÄLSKAR DIG SÅ SJUKT MYCKET!

Idag så klev jag upp runt halv 11. Gav mamma presenten, en kokbok, som hon så gärna vill ha. Kollade på skidor innan pappa och marcus kom. Fikade gofika och sedan kom mormor och morfar. Spänningen låg i luften, hur skulle det sluta. Tack och lov så gick det bra, hoppas det iaf. Men skenet kan bedra.

Efter det så har det varit teven som gäller. Ska packa inför att åka ner till pappa och nästa gång jag bor hos mamma, är jag 18!!!!! och så är det julpysslat hemma. Längtar!

Idag är det också 200!!!!!!!! dagar till studenten. Ahhhh, jag längtar så himla mycket. Så nu börjar den nedräkningen också. Men först är det min födelesedag (4 dgr) och sen nyår, sen studenten! :D

Nu måste jag plugga lite matte och läsa igenom häftet i samhällen. ahhh, vill inte!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


mina päron   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0