081124- Måndag

1 månad kvar till julafton. Herregud vad tiden går fort.

Idag så vaknade man och var såå trött, inte konsitgt med att man aldrig somnar. Skiiiiit. Nåja, masade mig upp och duschade. Fikade och gjorde mig iordning innan jag gick ut i blåsten. Det var kallt, men med mina uggs så gick det bra, varmt och skönt! Kom till skolan där vi körde en liten porträttserie på Jennifer. Seriös vi är. Det blev en hånlga-med-sig-själv-bild, jag-är-en-cool-cowboy, och en-superldesen-tjej-kollar-i-golvet. Haha!m Framkallade den och sedan så gjorde vi inte så mycket. Kollade igenom lite vad jag ska göra med Jennifer och Alex, tror det blir skitbra!

Efter detta så var det lunch och sedan hade vi hål. Spelade kort, fick betygsamtal (starkt vg) och sedan så var det matte. Ahhhhh, fattar nada och blir så less och irrterad på det! Slutade klockan 4 och fick skjuts hem med papa. Gjorde lite mat och sen så blev det soffan. Somnade självklart och sov två timmar. Mycket skönt. Lovisa ringde och berättade fantastaiska nyheter om vemdalen. DET KOMMER BLI SÅ JÄVLA KUNG OCH VI KOMMER HA SÅ JÄVLA ROLIGT!

Nej, nu måste jag läsa lite samhälle, hörs hej!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


yeeeeeeeeeeeeeeeea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0