081125- Tisdag

Hejsan!

Idag så när man vaknade var man väldigt trött. Men det är konstigt eftersom som somnade i anständig tid igår kväll. Nåja, klev upp och fikade innan jag gick till la bus. Läste klart häftet på bussen och kom fram till småföretagande. Gjorde inte alltför mycket, utan kollade bara på en exremt vacker video på youtube. Sen var det lunch.

När lunchen var klar så hade vi religion, då man fick välja mellan två olika religioner. Valde Buddhismen. På den timmen så gjorde vi inte så mycket heller. Meeen sen så på samhällen så pratade vi iaf om vårt seminarium, kommer bli bäst! Sedan blev det bara en massa flum och ritande på bordet, som vanligt! :P Hehe.

Efter att vi gjort klart det så skrev jag av matten som vi har prov på imorgon. Urk! Nåja, gick till bussen, men då ringde pappa och mamma hämtade upp mig på eon parkeringen. Kom hem då vi åt lite mat och sedan så åkte man upp till mamma där jag ska nu börja plugga. Hörs senare hHEY!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0