081128- Fredag

Hejsan!

Hade inte tid att skriva någonting igår, men ja! På morgonen fick jag sång av familjen, present och bakelser innan skolan drog igång. Hade småföretagande och sedan så blev jag och Jennifer liiite sugna på Birsta. Då drog vi in dit, jag köpte min nyårsklänning! :D glaaad tjej. Köpte även hårfärg, leggings och en t-shirt. Like the day. Nåja, drog sedan hem till Jennifer där vi fixade lite mat innan det var jobb. När vi jobbade så kom vi på massa ställningar till Frida och Issa! härligt! Jobbade klart och åkte med pappa och micke hem. Då blev det lite kort innan jag somnade sött. Tack alla som grattade mig ! :D

Imorse så försov jag mig. Trött tjej. Fick skjuts in så jag inte missade seminariumet. Det gick bra, men kanske kunde ha pratat lite mer. nåja. Efter det så var det religion där vi hade lite genomgång. Därefter lunch. Sedan kom Frida, Issa och Amanda för Jennifer skulle göra sin avslutande projekt i fotografisk bild. Det blev riktigt läckert! När dom hade frusit snder ett tag så åkte jag och Jennifer till badhuset för att simma. Körde på ett tag och sedan blev det bubblis. Skööööönt. Duschade och fick skjuts hem. Där så åt vi mat, flott. Nu har jag precis sett på idol och hoppas att Johan åker hem. Hystersik tjej som satt på första raden. Herregud.

Imorgon, KROOOOGEN!! :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0