081130- Söndag

Det blev inget skrivande igår, men jag hade en del andra saker för mig. Krogen igår, både bra och dåligt.

Började med att jag kom till Jennifer runt 4. Pratade lite och så innan vi gick bort till Frida. Där blev det singstar en stund innan madde och Belle kom. Köpte pizza som var huuur gott som helst. Därefter blev det sminkning och hår osv. Efter lite singstar och öllekar blev det busstur mot stan. Synd bara att vi alla var nyktra och bussresan var från helvetet. BLÄÄÄÄÄ!

Nåja, stämplade in oss på BK och sprang iväg till en förfest. Där blev det många shotar och rockband. Jag var groupie :P Efter ett tag sprang jag, madde, belle och issa ner på bk. Där blev det lite dans och lite dricka. Någon timme senare kom Jennifer och dom, men då var det dags för mig att åka hem. Lite för mycket.

Nåja, vaknade imorse klockan halv 10. Dagen har gått skitsegt. Har badat, ätit pepparkakor och kollat på teven. Produktiv i know.

Imorgon är det skola igen.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


ignore me! men från igår iaf

Kommentarer
Postat av: frida

pretty picture :)

2008-12-01 @ 10:24:21
URL: http://fridacaroline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0