Lite längre inlägg än förra

Ja, förra blev ju väldigt kort och koncist. Men kanske ska berätta liiite mer om dagen. Det började med att jag klev upp, alldeles för sent och alldeles för trött. Fikade och gjorde mig iordning innan jag försökte slänga ihop något till träningskläder, blev inte en så bra blandning. Nåja. tog bussen till skolan.

Mötte upp Jennifer och gick på la samhälle. Där fick vi veta att vi ska prata om vårt projektarbete inför niorna, när dom kommer på besök.Även att dom ändrar sp tills de kommer. De kommer få läsa, juridik, kriminologi och turism mm. Det hade jag velat göra. Huh. Efter det så skrev jag klart min religion innan det blev en massa snack. Därefter hade vi redovisning i religion, det kunde ha gått bättre. Eftersom ingen var förberedd på frågorna, så blev det liite som det blev. Men spelet såg ganska bra ut ändå :)

Efter att vi gjort klart detta så blev det en snabb lunch innan Frida hämtade upp oss. Åkte till henne en snabbis och fick träffa sööööötkatterna. Mysigt. Efter det så blev det la stada. Kom fram och träffade Issa och Amanda också. Trevligt. Vi gick omkring där ett tag, och jag fick tag på mammas present. Check! nu är det bara pappas present kvar, julklappar, bussen i nyår, mat över nyår, dricka över nyår, liftkort över nyår, tatuering, studentmössa mm, kvar att betala. Någon som är villig att ge pengar till mig?

När vi var klara på stan så åkte jag och Jennifer till hälsohuset. Behövde bara betala en billig slant för att träna. Det gick.. hyffsat. Är så less att jag ger upp så fort bara, irriterad och besviken på mig själv. Men aja, körde liiiite kondition, sedan mage, rygg och rumpen! Det tog känner jag såhär i efterhand. Efter 1-1½ timme så packade vi ihop våra grejer. Jag tog bussen hem och där så var det good mat som väntade. Mumma. När man var mätt och belåten så tog man ett varmt och skönt skummande bad. Var så varmt och avslappnande att jag somnade.. i en timme. Haha, så allt som allt låg jag i badet i 1½ timma. Skööönt! När mina skrynkelfingrar kommit ur badet så var det idol, faaaaaan att Anna åkte ut. Johan var klart sämst idag. Åhhhhhhhhh! Nåja, såg en film och nu sitter man här.

Imorgon blir det städning och sedan så blir det färgning av mammas hår. Det var allt! Gonatt!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0