Nu bär det av!

Om en timme så sitter vi på bussen på väg mot vår livs resa. Resfebern är på topp, vi är nervösa och glada, men det kommer att gå bra!

Jag är klar med samhällen också, hela 12 sidor blev det+ framsida. stolt tjej! Kunde dock inte skicka över det, så jag får ta det när jag kmr tillbaka. Hoppas bara Anna förstår.

Nåja, detta blir sista inlägget innan jag kommer tillbaka. Jag hoppas att att alla har det bra här hemma och vi syns när vi kommer tillbaka!

Men herregud, låt mig vara ifred, vafan har jag sagt. Jisses!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: madde

hoppas ni får det bra ;D

2008-11-03 @ 15:23:09
URL: http://madeleene.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0